miercuri, 4 februarie 2009

Urmeaza un articol complet in afara a ceea ce am scris pana acum (vroiam sa scriu "in afara de ce v-am obisnuit", dar nu stiu pe cine am obisnuit, ca sa pot folosi aceasta fraza). E despre muzica si l-as numi " Vrei ca trupele tale preferate sa vina in romania ? "

un amic mi-a spus acum cateva minute ca "celebra" formatie canadiana Quo Vadis ne va vizita tara pentru a concerta. Vestea m-a surprins enorm, ca n-a auzit nici dracu de ei, numai ca mie imi plac foarte mult. Bine, nu e chiar cea mai hidden trupa, dar nici faimosi nu sunt.

ma rog, ideea e ca nu e prima trupa care in grupul meu sa zicem, imi place doar mie si vine in romania la cateva luni dupa ce ii ascult eu. Exemplele sunt multiple; n-o sa spun maiden sau judas, desi evident ca mi-am dorit foarte mult sa vina, numai ca erau si alti mii de metalisti cu aceeasi dorinta.

Dar totusi : cine era mare fan gamma ray inca de acum 2 ani ? eu.
cine a fost primul din liceul meu care a ascultat haggard si le-a dat si altora sa asculte ? eu
cine a inceput sa asculte anathema cu vreo juma de an inainte sa se anunte ca vin prima oara in romania ? eu, evident
si, in afara de fratemiu, cine draq a mai auzit de brainstorm, care vor canta la vara la festivalul ala cu amon amarth ?

In orice caz, ca sa va dau un raspuns la intrebarea mai sus pusa : Vrei sa iti vezi live trupele preferate in romania ? Raspunsul este urmatorul : fa-ma pe mine sa imi placa acele trupe si sansele tale de a-ti vedea visul implinit vor creste :))


Deci, corectez : cine a inceput sa asculte anathema cu vreo juma de an inainte sa se anunte ca vin la ARTMANIA, in 2007 ? eu, evident

6 comentarii:

  1. ok atunci, lista de formatii de placut :P

    Musai Saturnus, Solitude Aeternus, Mar de Grises si officium Triste. Nu stiu cat de mare fan esti de Doom si Death/Doom, dar astia sunt absolut bestiali. recomand cu caldura (si m-apuc sa strang bani pentru bilete :P )

    RăspundețiȘtergere
  2. pffff :)) vezi sa nu dai pafara ca te-ai umplut de tine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi ca Anathema au venit prima data in Romania in '94... ii asculti de la 3 ani si-un pic? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Quo Vadis e o trupa cunoscuta. Subscriu la Officium Triste. Incearca si In Flames :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum spunea si anonimul de mai sus, Anathema au venit prima data in 1994 ;)
    Alma, In Flames e naspa :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Momentan, cine vrea sa (re)vada primal fear si wasp are toate sansele :))

    RăspundețiȘtergere