marți, 10 februarie 2009

KREATOR - 9 februarie - live at Becker Brau Live Music

Am fost si eu la primul mare cncert pe anul acesta, an in care sper sa vad macar echivalentul a 75% din ce am vazut anul trecut. Locatia aleasa de organizatori, becher brau music live, s-a dovedit, mai ales in ultima parte a concertului, neinspirata, dar voi ajunge si acolo.

Cand am pasit in acest mirific bar, formatia emergency gate era deja pe scena si, unui public nu tocmai generos, oferea un concert dragut, bunicel as zice. Personal mi-a placut cum au sunat, stilul lor este un fel de melodic power-heavy cu influente harsh la unele piese.( v-am lamurit).

Pacat insa, au cantat cam putin, insa totusi, era doar prima trupa, era normal sa se intample asa. Dupa ei au urmat elvetienii de la Eluveitie, care vreme de vreo 50 de minute, au dat tot ce aveu mai bun pentru a multumi un public ceva mai numeros ca la Emergency Gate. S-a facut si un mini-pseudo-pogo prin zona in care am stat eu, cam nereusit insa ;)). Elvetienii au cantat "corect" cum a spus cineva asta vara despre gamma ray, adica au oferit cam ceea ce se astepta de la ei. Ce mi-a placut la ei a fost insa si faptul ca la check-up-ul premergator concertului au fost foarte rapizi, nu cred ca le-a luat mai mult de 15 minute, in conditiile in care aveau ceva instrumente de verificat. Oricum, un sincer "nice one' pentru baietii si fetele de la Eluveitie.

Caliban, trupa de metalcore, a impresionat pe multi insa nu si pe mine; personal nu gust acest stil muzical. Un pogo in toata regula, oameni purtati pe brate, probabil ceva vanatai pentru cei mai ghinionisti; oricum, discrepanta mare intre cei care cantau si care ii ascultau, din punct de vedere fizic. Spre sfarsitul concertului am venit cat de cat aproape de scena, pentru ca vroiam un loc cat mai bun la kreator. :P

Dupa un check-up enervant de lung (asta si din cauza numarului mare de fani nerabdatori) thrasherii de la kreator si-au facut aparitia pe scena din bucuresti. Concertul, cum era de asteptat, a fost unul foarte energic, electrizant si zgomotos. Nu au lipsit din playlist piese "grele" precum "coma of souls", "violent revolution", "enemy of god" sau "pleasure to kill". bis-ul a fost format din clasica lor combinatie "flag of hate"+"tormentor". Atmosfera chiar a fost demna de Kreator, insa, locul de desfasurare a concertului, asa cum a spus si Mille Petrozza, solistul trupei, deloc potrivit unui public precum cel de aseara. S-a vazut ca nu spune asta doar din curtoazie, daca era vorba de asa ceva ar fi spus simplu "u were great" and shit. Imbulzeala mare in fata, cum era si de asteptat si, surprinzator de multe fete in primele randuri.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu