marți, 29 septembrie 2009

Hei, Hei, UNIREA !

Initial, ieri, pe la 6 seara, ma vedeam scriind alt articol. "stateam si eu ca tot omu pe sport.ro" cum zice aceea reclama, si auzeam ca s-au vandut 400 de bilete. Eram consternat, nu exagerez. Cum pm, la asa bilete ieftine, la un meci de UCL ? Ma gandeam ca meciul va arata oarecum similar celor n meciuri pierdute de steaua acasa in liga.

noroc insa ca realitatea de azi a fost diametral opusa. Inceputul a fost insa deja cliseic : gol pt advversari in minutul 5, evolutie timorata a celor pe care ii sustineam eu. Ingrdientele erau insa diferite fata de ce prevazusem eu : nu 1000, cu 15.000 de spectatori au venit de la Urziceni si din Bucuresti sa sustina campioana Romaniei. Lucru ce m-a impresionat oarecum, ma asteptam sa pot sa ma intind pe scaunul din fata cu picioarele, dar nu, era ocupat, deci nu imi permiteam acest lux.
Oamenii, majoritari ialomiteni, incurajau cum stiau ei echipa, dar o faceau cam pasiv dupa golul nemtilor; tipic romanesc, ce pot spune.

Repriza a doua a inceput perfect, unirea a revenit pe tabela, dar si in joc, si a meritat (cel putin) remiza. O performanta foarte frumoasa, la care ma bucur ca am asistat live. Hai Unirea si mai departe, ma gandesc serios sa mai merg la macar unul din urmatoarele 2 meciuri, si va sfatuiesc si pe voi s-o faceti, ca e vorba de 20-30 de ron pe care ii dati pe alte prostii.

Un comentariu: