luni, 7 septembrie 2009

Viteza mare



Aseara, intre doua meciuri de la US Open, am poposit pe TVR1. Cerbul de Aur, recital Steve Vai. Un chitarist tehnic, rapid, plin de fantezie si cu o super prezenta scenica.
Numai ca se afla in Romania. Observ eu ca prea numai pe el il filmeaza cameramanu, zic na, el e protagonistu, da' parca se aude si un bass, o toba p-acolo. Un plan inderpartat cu scena clarifica problema : Steve canta fara instrumestisti langa el, canta pe "negativ". Interesant, mi-am zis, macar o sa tina s el minte locul asta unde a cantat de unu singur...literally.
Cand am comutat pe Vai, era Tender Surrender. Evident, cantata magistral, cu mici chichite pe ici-colo, cu amanarea la maximum a finalului; stia el ce stia. Urmeaza Building the Church tapping, frumos, nebuneli, alea alea... si.......pe scena isi face aparitia Aurelian Temisan care ii multumeste ca ne-a incantat pentru .....ceva mai mult de un sfert de ora. o poza, 2 de colectie acolo, un dialog la microfon gen "ba sa tii ba minte unde ai cantat ca e vai de tine dupa aia" si " sa ma vii bah, auzi? ".
Temisan da tonul publicului "steve, steve.." apare si Steve...doar ca sa-si mai ia ramas bun inca o data. Bai, macar e un bis original, unde ati mai vazut asa ceva :)) ?
Una peste alta, un artist colosal fie umilit de organizatorii celebrului Cerb de Aur, fie prea chizbuit la bani pe criza asta ca sa cante la mult la cat a primit. Mai mult ca sigur, premiul pentru intreaga activitate decernat de nimeni alta decat de Dida (nu portarul lui Milan) Dragan nu i-a tinut de foame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu