marți, 22 septembrie 2009

Si tu, Porumboiule ?

Am uitat sa mai postez, nici nu am mai avut timp. Nu am ratat nimic din ce s-a intamplat in ultima vreme in fotbal.
Ma rog, saptamana aceasta, 3 antrenori au fost demisi in Liga I : Bergodi de la Steaua, Mogosanu de la Craiova si Dulca de la Vaslui.
Legat de primii 2 nu e vreo mare surpriza; adica Becali stim cum e, iar Mititelu nu e nici el departe(ma refer la rabdarea cu antrenorii, la inteligenta, educatie s.a.m.d). Dar Porumboiu l-a demis pe Dulca, asta da, ma surprinde neplacut; un antrenor de pana in 40 de ani, care nu a fost chiar departe sa califice Vasluiul in Europa League. Inteleg ca s-au bagat bani, inteleg ca s-a creat conditii, dar de rabdare, management pe termen lung si alte asemenea concepte s-a auzit in fotbalul romanesc ? In afara de cateva echipe gen urziceni, Brasov, Gaz Metan Medias, toti patronii vor ca echipa lor sa joace ca Barcelona sau Man Utd peste noapte.
Ma mira Porumboiu, pentru ca mereu l-am apreciat dintre toti conducatorii din Liga I ca fiind unul dintre cei mai educati si buni cunoscatori de fotbal, dar se pare ca, fie si intr-o mica masura, m-am inselat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu