duminică, 25 ianuarie 2009

prononostic : 1st quarter - denver nuggets (-2)
Cota : @ 1.91
bookmaker : bwin


Principalul meci pe care l-am ales pentru aceasta noapte este partida utah jazz @ denver nuggets. Iata analiza mea :

Am stat sa analizez fiecare din cele 7 meciuri din nba de la noapte si in final am reusit sa gasesc un pronostic. Este vorba de dispuat de la nuggets de acasa, in care denver primeste vizita echipei utah jazz. Ceea ce m-a convins sa aleg aceasta partida este forma complet diferita pe care o traverseaza cele 2 echipe. Ieri m-am speriat degeaba de cota ridicata a lui cavs, care i-au batut clar pe jazz, la ei acasa 102-97. Utah este slaba in deplasare, unde a reusit doar 8 victorii, pierzand de 14 ori. omentan ei se afla pe pozitia a 8-a in clasamentul conferintei de vest. Gazdele lor de diseara se afla cu 5 pozitii mai sus in aceeasi conferinta, dominata autoritar de lakers. denver este o formatie in forma, avand 7 - 3 in ultimele 10 meciuri, si un impresionant 8-2 in ultimele 10 meciuri de acasa. Utah in ultimele 10 deplasari s-a intors infranta de 7 ori, ceea ce este cam mult.
Sper ca denver sa inceapa tare meciul, jucatori precum Anthony Carmelo sau "surpriza placuta" a acestui sezon, Nene (nu radeti, e brazilian, si ca si la fotbal, si aici sunt porecle, numele lui adevarat este Maybyner Rodney Hilario) sa reuseasca o evolutie dintre cele mai bune. Nene de altfel este al treilea in clasamentul punctelor si primul in cel al rebound-urilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu