duminică, 24 aprilie 2011

Special request

Acest post este creat la solicitarea expresa a unei prietene, care participa intr-un concurs.

Bianca Dobrescu, cum o vad eu

Bianca este o tipa draguta, din Pitesti. Urmeaza sa dea Bacu, si desi e la real, le are cu scrisu, cu literatura, cu arta in general. Bravo ei, :)
Inca de la inceput mi s-a parut o tipa f deschisa si inteligenta. Foarte deschisa pentru ca nu cred ca exista subiecte pe care sa nu le pot discuta cu ea (probabil nu fotbal) si inteligenta pentru ceea ce reuseste sa creeze.
Ceea ce cred ca o defineste pe Bianca este increderea in fortele proprii. Personal cred ca este atat o calitate cat s un defect al ei, deoarece uneori are tendinta sa exagereze cu aceasta incredere in sine, devenind pe alocuri un pic ridicola. Totodata, ca orice artist, uneori uita ca nu toti vorbim limba artei respective si ma confunda probabil.
Bianca nu o sa fie fotomodel vreodata, dar are ceva special, care o face foarte interesanta dpdv fizic.
Nu in ultimul rand, Bianca este o tipa foarte curajoasa si indrazneata, din moment ce mi-a cerut sa o ajut cu acest articol.

Go Bianca !!!

Un comentariu:

  1. Da, se pare ca este o tipa indrazneata si cunoscuta:). Din punctul meu de vedere nu am cum za zic ca e draguta, pentru ca nu am cunoscuto, dar as vrea sa o cunosc.

    RăspundețiȘtergere