miercuri, 6 aprilie 2011

Romanii au talent

Stim cu totii emisiunea, formatul etc, ca a fost si prin alte parti. Pana in acest moment, 2 baietasi par favoriti sa castige marele premiu. Contra-tenorul Narcis Ianau si Eminem de Romania, Adrian Tutu. Din diverse motive, nu imi place niciunul dintre cei doi sa va spun si de ce.

1. Narcis Ianau. Nu sunt un dobitoc sa nu recunosc talentul, unicitatea bla bla bla, sa-l numesc poponar si sa fac glumite ieftine despre el, despre convingerile lui. NU cred ca baietandrul este gay, desi nu-mi prea pasa, insa cu siguranta are gesturi gay si se imbraca extrem de prost, ceea ce ma enerveaza; plus freza, pe care cred ca i-a facut-o mircea solcanu. Dar nu de asta nu vreau eu sa castige. Bun, deci esti un tip care canti ca o tipa. Care e utilitatea ta, pana la urma, la vocea I in coruri, este lipsa acuta de personal ? Daca s-ar apuca de baut tarie si de fumat Marlboro rosu, tipului i s-a rpotrivi super bine o trupa de heavy metal gen Accept sau Running Wild. Dar altfel, nu cred ca ar interesa pe nimeni asa ceva.

2. Adrian Tutu. M-a enervat fata si melodia inca de la preselectie. Ok, ti-ai pierdut ambii parinti, regretabil, ce pot sa fac. Dar mi se pare ca putzulica se foloseste de drama lui pentru scopuri mercantile, ceea cee magarie, blastfemie si nesimtire la un loc. Prima melodie este de cacat, la care adaugam pupincurismul versurilor (romanii au multe, da' nu talent, parerea mea), si dedicatii parintilor lui la fiecare 2 minute....extrem de penibil. Acuma, cu noul lui hit, spune multe, si nimic nou, useless crap, adica. Asa cum nu cred ca intereseaza pe cineva ca el este orfan, la fel n-ar trebui sa intereseze pe nimeni de cum imi exprim eu sentimentele pentru ai mei. In plus, stiu multe cazuri de parinti care merita oricum, dar nu iubiti de copiii lor, deci melodie trebuie redenumita in "Iubiti-va parintii (daca merita)" si versurile schimbate.
Pe marele rapper l-a luat grasu XXL sub aripa lui protectoare. Sunt covins ca nu v-ati fi asteptat la asta. Ce cariera ii prevad eu tanarului eminem de romanica : intai face niste featuringuri in care el canta niste versuri de 2 bani. In vreo cativa ani scoate un album despre masa si tasu si ca ce mandru e el ca e roman...Apoi se apuca de droguri si gata. Un viitor stralucit.

Retetede marketing de succes, insa in primu caz lipseste utilitatea, in al doilea ceva si mai grav, valoarea si chiar talentul. Ma enerveaza si fata lu Tutu, am omis sa specific.

Un comentariu:

  1. "Ma enerveaza si fata lu Tutu, am omis sa specific."
    Specificasesi: "M-a enervat fata si melodia inca de la preselectie".

    RăspundețiȘtergere