vineri, 1 aprilie 2011

The Guardian Angel

Deoarece sambata dimineata am treaba (deci nu pot iesi vineri), iar sambata seara o sa fiu obosit + meciuri, am decis sa ies joi intr-un club bucurestean. Mi-am sunat niste prieteni, ne-am vazut acolo, era si un concert gratis. Nu s-a intamplat nimic spectaculos pana pe la 2:30, am mers in alte parte a clubului, unde era alt DJ, si muzica mult mai buna...Putina lume, dar care se simtea super. In fine, ca sa scurtez un pic povestea...aseara am redescorperit unul dintre cele mai penibile tipuri de pizda care umbla in club, pe care eu o numesc foarte subtil "the guardian angel". Al cui, va intrebati ? Al unei alte pasarici, care de principiu arata mai bine.

Deci reteta si scenariul sunt in felul urmator : 2 fetiscane decid sa iasa de unele singure in club s nu se intalnesc cu niciun alt cunoscut. Nu e tocmai un "girls night", acolo lucrurile stau un pic diferit. Deci raman doar ele doua toata noaptea. In majoritatea cazurilor, una arata bine, alta e mai degraba urata. Evident ca la aia buna se dau multi insi. Daca ea il accepta pe vreunul e treaba ei. Ei bine, la un moment dat, gagica nasoala se oftica in sinea ei foarte tare, devine foarte frustrata :"ia uite ba, iar se dau astia la ea. ai dreacu, la mine niciunu", motiv pentru care ea incepe sa isi ia rolul in serios, devine un purtator de cuvant al pizdei dragute si ii inaltura de una singura pe potentialii romeo ce s-ar ivi in acea noapte. O sa auziti ineptii de genu : "pleaca, esti beat, nu ai nicio sansa", "ne distram intre noi, nu e treaba ta, da ?", "nu vezi ca nu te vrea (desi ai venit de 1 minut in peisaj)" s.a.m.d.

Parerea mea este ca genu asta de pizde sunt cele mai frustrate creaturi care o ard prin cluburi. Adica, fato, daca vii intr-un club, unde se bea si ai sansa sa pari mai draguta decat esti in realitate, asteapta-te sa se dea cnv la tine, ca in esenta, asta lumea face in club : bea si distreaza, iar distractia presupune de regula si combinatii d-astea. Acuma, ca tu nici dupa ce eu beau, nu-mi pari atractiva, e ghinionu tau, insa prietena ta majora are totusi creier (biologic vorbind) si poate sa ia singura decizii pentru sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu